2011. szeptember 7., szerda

Lisa Kleypas: Lady Sophia szeretője

Történelmi témájú könyvek olvasása után gondoltam hasonló műfajú könyvekkel folytatom az olvasást. Cím szerint, sőt még az ajánló szerint is egész belefért volna a könyv a kategóriába. Azonban olvasás közben rájöttem, hogy nagyon félre nyúltam. Maga könyv nem rossz, strandon napozás közben kiváló limonádé könyv. De nem erre számítottam, így ilyen szempontból kicsit csalódás volt.
A történet Lady Sophia körül forog, bár ez a címből is egyértelműen kiderül.  Sophia szülei korán meghalnak, így kisgyermekként egyedül maradnak az öccsével, Johnnal.  Senki nem akarja őket magukhoz venni, ezért a falubeliek segítenek amennyire tudnak. Sajnos ez nem elegendő, a testvérek kénytelenek élelmet lopni.  John Londonba menekül, ott próbál megélni. Azonban egy bandába keveredik. Az elkövetett bűnökért elkapják, és börtönhajóra zárják. Itt járvány tör ki, és a hírek szerint John meghal.
Sophiát nagyon megrázza az eset, hiszen csak ketten maradtak egymásnak, de már John sincs. Bosszút esküszik. Megígéri magának, hogy bosszút áll azon, aki Johnt a halálba küldte. Szerencséjére egy újsághirdetést talál, hogy Ross Cannon, a rettegett rendőrbíró, segédet keres, azonnal jelentkezett. Cannon nem akarta alkalmazni, hiszen bűnözőkkel is kell tárgyalni, vallomást felvenni. Nem akart egy nőt ilyen kellemetlen feladatnak kitenni. Kisebb szóbeli küzdelem után alkalmazza Sophiát.
Sophia terve szerint elcsábítja Cannont, és összetöri a szívét. Azonban ez sokkal nehezebben megy, mint tervezte. Hiszen Ross jóképű, izmos, igazi férfi. Rövid időn belül Sophia is érzéseket táplál főnöke iránt. Rájön, hogy nem tud neki ártani. A szerelmi történet bontakozik a maga útján, már az esküvő is szervezés alatt áll, mikor Sophia súlyos titkokat tud meg a testvéréről, a hajón töltött időről. El kell mondania Rossnak? Kettétörik benne a kapcsolatuk? Meg tudnak-e egymásban bízni? Ezekre a kérdésekre könnyen megtaláljuk a választ ebben a könnyű, kikapcsoló szerelmi történetben. Nagy irodalmi magasságokat senki ne várjon, ez a könyv nem arról szól.
A regény az Ulpius kiadó gondozásában jelent meg, a tőlük megszokott nem túl tartós borítással. Pár alkalmas kézbevétel után a borító rétegekre válik, a fólia felkunkorodik a szélén. A ragasztás nem tudom mennyire tartós, mert nagyon megtörni nem mertem, féltem darabokra esne. Teljes ára 2999 Ft. Én akciósan kaptam ajándékba, úgy megérte az árát.
6/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése