2011. szeptember 7., szerda

Mérnöki papírmunka

Az ember mindig rá kell, hogy jöjjön, milyen kicsi a világ, és mindenhol ismerősbe futhat. Tavaly az esküvőmet szerveztem, és elkezdtem fórumozni, mondván biztosan egyszerűbb lesz, ha többen adnak ötletet, segítenek dönteni. Itt olyan jó baráti társaság alakult ki, hogy a fél életünket azóta is együtt töltjük a csajokkal a neten. Sőt, férjestől összejárunk. Már amikor sikerül megszervezni, hogy az ország különböző pontjain lakók is ráérjenek.  Itt derült ki, hogy az nlc sütis fórumának egyik nagy alkotója is a kis társasághoz tartozik, és nagyon sok közös van bennünk. Illetve találkoztam egy Kolléganővel, aki szintén építőmérnök, azonos tárgyakat tanultunk, rengeteg közös ismerősünk van az egyetemen, csak egymást kerültük el valahogy.
Ezt a kis bejegyzést a Kolléganőnek szánom.
Úgy gondolom, hogyha valaki elvégez egy olyan szakot, ami mérnöki, annak megváltozik a szemlélete. Még akkor is csírájában benne marad, ha nem a szakmában helyezkedik el utána. A mérnöki látásmód mindenkiben kialakul. Más módon tekintünk dolgokra, az összhang, áttekinthetőség, egyértelműség, és a letisztultság a legfontosabb dolgok közé tartoznak egy tervező életében, mert ha ezek egy tervből hiányoznak, akkor az kezelhetetlen, átláthatatlan. Ez a szemlélet a mindennapjainkba is beszivárog. Nekem biztosan, és a Kolléganőnél is határozottan ki merem jelenteni.
Ő az esküvője megszervezése után nem menekült el a témától, és elhatározta, hogy meghívókat, ültetőket, menükártyákat tervez, és próbál ezen a területen minél előrébb jutni, minél színvonalasabb munkákat kiadni a keze közül. Jelentem, ez teljes mértékben sikerült neki. A legutolsó munkája egy különleges meghívó volt. A meghívóhoz tartozott egy hozzá tervezett doboz, a messze lakó rokonak pedig egy boríték.

Én korábban ilyen meghívóval még nem is találkoztam, de nagyon megtetszett. A blogjába felrakott képek alapján azt tudom mondani, hogy kiváló mérnöki munka. Mert látszik rajta, hogy komoly munka van benne, és szerintem a mérnöki szemlélet is megfigyelhető. Azt kell mondanom, hogy ha a dobozon lévő masni kicsit másabb kialakítású lenne, azonnal kellene az egész, mert olyan szép, letisztult. Minden tetszik! Pedig én elég válogatós vagyok, és nem szoktam túl sok mindent dicsérni.( Például a mi meghívónkat én gyártottam le, mert amit kinéztem, az nagyon drága lett volna, a többi meg olyan minőségű volt, hogy azért pénzt nem adtam volna ki. Így heteket elszórakoztam azzal, hogy a két mérnök ízlésének megfelelő példány elkészüljön. De megérte.)
A blogon több munkája is megtalálható, érdemes nézelődni.

 Ingyenes sablonnal is segíti a kedves menyasszonyok életét, akik inkább maguk akarják megcsinálni.  Itt lehet letölteni.
Persze nem csak meghívót lehet rendelni tőle, hanem minden papírral kapcsolatos dolgot. Én csak ajánlani tudom, és ki merem jelenteni, hogy az ő munkájával mindenki biztosan elégedett lesz. Jó nézelődést!
http://eskuvovaro.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése