2016. május 24., kedd

Előtörő írhatnék

Valamiért megint eszembe jutott a régen elkezdett blogom, amihez majdnem két éve nem nyúltam. Eddig nem hiányzott, de most valami megmozdult bennem, motoszkált a gondolat, hogy ha csak a magam örömére is, de írok valamit. Újfent beleolvastam az írásaimba, és továbbra is elégedett vagyok velük. Ez egy teljesen új érzés, hogy elégedett vagyok a munkámmal. Nagyrészt lényegre törő, számomra jól fogalmazott könyv vélemények kerültek fel.

Továbbra is nagyon sok régi könyv élményről született írásom van, ami nem került fel. De lehet pótolom. Aktuálisnak nem nevezném, de miért is ne érdekelhetne bárkit is az az adott könyv. Nagy divathullámokba beillő könyvek közül azt hiszem csak a Harry Potter-t olvastam. Most kacérkodom a gondolattal, hogy meg kellene próbálni angolul. Ahhoz már rég olvastam, hogy a pontos történetre emlékezzem, de a lényeg még talán menne. Nézegettem díszdobozos változatban, elég drága. 68 000 Ft körül van az egyik csomag, de az tényleg nagyon szép :)


Jó, ez is nagyon tetszene, ez csak 25 000 Ft :)


De nem is ez indított el a mai írásra. Hanem a manapság kapható női havi magazinok. A két lányom mellett könyvre nincs időm, így munkába menet szoktam olvasni. Egyelőre újságokat. A mostani hónap valahogy úgy alakult, hogy szinte mindegyik nagyobb újság júniusi számát olvastam. (Egyedül az Éva vár még a sorára). Olvastam az aktuális Elle-t, Marie Claire-t, Instyle-t, Joy-t. Apa mindig elmondja, hogy nem érti, hogyan tudok ilyen szemeteket megvenni, hiszen semmi értelmes cikk nincs bennük. Ezzel teljes mértékben nem értek egyet, de természetesen van igazság tartalma. Ami számomra borzasztóan kilóg a sorból, az a Joy. Nem is vettem sosem, de most az Instyle újsághoz hozzá volt csomagolva. Háááát. Maradjunk abban, hogy nem én vagyok a célcsoport. A szóhasználat, a rengeteg közhely, a nagyon trendinek és menőnek való megfelelési kísérlet. Nekem feláll a szőr a hátamon/ kezemen tőle. Az egyik cikkből a "kedvenceim" :
  • felhők felett szárnyaló csillámpónik
  • rózsaszín cukormázzal leöntött romantikus film
  • villogó felirattal a homlokán járna, kihez illik, stb
 Biztosan van, aki ezt szórakoztatónak találja, nálam csak rossz érzéseket kelt. A cikk mondandója nem lett volna rossz, de olyan érzésem van, mintha az illető nem tudná normálisan megfogalmazni a gondolatait. Ami nem biztos, hogy így van, és lehet ez az adott feladata, nem tudhatom. Azt igen, hogy önszántamból nem veszek többet ilyen újságot (oks, talán ha nagyon szuper ajándék van mellé csomagolva).

Az Instyle a júniusi számmal megújult. Korábban valami nevetséges áron volt rá előfizetésem, ezért járt, egész megszerettem. Nyilván nem szépirodalmi magasságú írások találhatóak benne, ám nem is ez a célja. Egyre többször kapom magam azon, hogy magyar tervezők ruháit nézegetem, és Vágó Réka cipőiből be is szereztem már 3 darabot! Korábban nem nagyon ismertem őket. Ennyi előnye volt, az biztos. Ami hosszú távon nehézség volt nekem, a horrordrága ronda ruhák. Vagy arcápolók. Értem én, hogy egy álmot adnak el, lehet róla álmodozni, nagyon vágyni rá, de mikor egy ruha sokhavi fizetésembe kerül, vagy az arcápolók is minimum 1-be, akkor időnként elborultam. De ez gyanítom csak az én problémám. A mostani újságban a kedvencem az Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial karóra- Már a neve is milyen úrias. Szép, szívesen is hordanám, de ha most lenne 4 600 000 Ft-om, inkább a lakáshitelt fizetném ki belőle. Azt hiszem ettől az újságtól is el fogok köszönni.

Az Elle és a Marie Claire nálam kb azonos szinten mozog, változó melyik hónapban melyik sikerül jobban. Szívesen töltöm velük az utazós időmet, nem is várnék sokkal többet tőlük. Ha meg valami extra kedvező előfizetési akció lesz rájuk, biztosan megrendelem.

A végén elgondolkodtam, hogy nem várok-e el túl sokat ezektől a lapoktól, és én vagyok ilyen kritikus. Illetve miért is veszem meg, ha nem tetszik. De a sok promó cikk mellé én sokallom 800-900Ft-os árat. Persze ha jó kis ajándék van mellé csomagolva, akkor örülök, és meg is veszem. Pl a Marie Claire 100. lapszáma mellé csomagolt Zigi táska mindig nálam van, és a hét elején az ovis/bölcsis dolgok is nagyszerűen elférnek benne. Én bizakodom, egyszer hátha megtalálom a tökéletes újságot.

Ki mit szokott olvasni? Lehet így akadok rá az új kedvencemre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése