2011. július 28., csütörtök

Költsünk pénzt?!

Kedvenc boltok
Arra gondoltam, hogy egy csokorba összefogom azokat a boltokat, ahol előszeretettel vásárolok. Vagy azért mert nagyon jó a kínálat és minőségi terméket kapok a pénzemért, vagy mert a kiszolgálás tökéletes, és emberszámba vesznek.
Lássuk első körben a kedvenc ruhaboltokat:
      Peek&Cloppenburg az Aréna Plázában

Rengeteg márka ruháit tartják az üzletükben az olcsóbbtól az egészen drágáig. Mielőtt mindenki azt hinné, hogy felvet a pénz, ha ilyen helyen vásárolok, annak gyorsan elmondom, hogy itt csakis leárazáskor szoktam pénzt költeni. (igazából szinte sosem veszek semmit teljes áron) Én nem engedhetem meg magamnak, hogy egy nadrágért 10-15 000 Ft-ot adjak, de ha már 3-4000 Ft, akkor mindjárt jobban tetszik. Leárazáskor pólókat 1500 Ft környékétől lehet kapni, ingeket 2-3000 Ft-tól. Van sportos és elegáns része is a kínálatnak. A férfi részlege hasonlóan jó, rendszeresen szoktunk ott is vásárolni. Az eladók kedvesek és segítőkészek, de nem telepednek rá az emberre nézelődés közben.

       Van Graaf az Allee-ban

Szinte teljesen ugyanazt tudom elmondani róla, mint a Peek-ről. Csak ez nekem közelebb van, és az Allee hangulatát jobban szeretem, mint az Aréna Plázáét.
Itt talán nem árazzák le annyira a termékeket, de az utolsó darabok között nagyon jó áron lehet vásárolni. Általában a fél boltot el tudnám hozni, ha lenne rá pénzem. Természetesen csak akciósan vásárolok itt is. Egyedül a férfi részlegen fordul elő az, hogy teljes áron hozunk el valamit. De ez csakis annak a következménye, hogy egy pasinak kevesebb ruhára van szüksége, és inkább kevesebbet vesz, de az jó legyen.  Érdemes gyakran benézegetni,hátha a kezünkbe akad valami kincs.

      Marks&Spencer

Ismét egy drágább bolt. Szerintem már mondanom sem kell, hogy csakis leárazások alkalmával az utolsó áras termékek között válogatok. Előző nyáron egy nagyon jó kis vászon ruhához így sikerült 15 000 helyett 3500 Ft-ért jutnom. Ennyit még szánok rá, ha megfelelő. Teljes áron én nagyon drágának tartom, és nem feltétlen éri meg azt az árat, amit kérnek értük. A leárazások végén lehet 2-3000 Ft-ért nadrágot venni, 1500-2000 Ft-ért pólókat, múltkor inget 3000 Ft- ért vettem, amit még nem tartok vészes árnak. Itt is lehet sportosabb dolgokat is kapni, és a tényleg szép elegáns ruhákat. Utolsó divat szerint öltözött csinibabák viszont nem lehetünk innen.
Aktuális infóként: 2011.07.29-étől lesz 70%os leárazás egyes termékekre, lehet érdemes benézni.

            Debenhams a Westendben

Nem olyan régen nyílt bolt, nagyon szép, minőségi ruhákkal, széles kínálattal. Teljes áron én kicsit drágának találom, de ez ugye mindenkinél viszonyítás kérdése. Most 70%-os leárazás van, és nagyon-nagyon sok mindent el tudtam volna hozni úgy, hogy az én elég alacsony árlimitemet semmi nem lépte volna túl. Pólók 1200-3500 Ft között, nyári ruhák 4000 Ft-tól, melltartó 1500 Ft környékén, cipők, táskák 4-5000 Ft-tól, gyönyörű pizsamák 2500-3000 Ft körül.  Nekem nagyon tetszik az üzlet, szerintem sokat fogok ott nézelődni és leárazáskor vásárolni.

      Szöszy Fashion

És hogy ne csak plázás boltokat reklámozzak, írok pár sort a kedvenc magyar márkámról. Vidéken több helyen is lehet vele találkozni a piacok butikjaiban. Szerintem nagyon sokunknak volt ilyen márkájú téli kabátja. A kínálatukban szerepel a különböző kosztümöktől a blúzokig, nadrágokig minden. A szabásuk sokkal jobb, mint a bolti termékeknek, sokkal jobban követik az alakomat. Az újpesti boltjukban (Kiss Ernő utca) lehet kifutó termékeket is kapni, sokszor nagyon jó áron. Sikerült már egy 3 részes kosztümöt 4000 Ft-ért venni, hogy ebben már az átalakítás ára is benne volt. Ebben a boltjukban az a jó, hogy hozzáértő eladók vannak, megfelelő módon tűzik fel/össze a ruhát, és kb 3 nap alatt át is alakítják, hogy még jobban álljon rajtunk. És nem horribilis összegért, mint egyes nevesebb boltban, ahol egy nadrágfelhajtás 1000 Ft. Itt a múltkor kb 800Ft-ért a teljes blézert szabták át. Nagyon ajánlom őket. Azt hiszem ez az egyetlen bolt, ahol teljes áron is szoktam vásárolni.

Egyéb boltok

     Carpisa- táskabolt a Westendben

Sajnos ez a bolt még csak a Westendben van, amit nagyon nem szeretek. A Carpisa egy olasz táskabolt, ahol minőségi, nagyon szép táskák kaphatóak. Nekem egy bajom van vele, hogy a táskák belseje túlnyomórészt egyterű. És ezekben csak ömlesztve lehet tárolni a dolgokat. Most minden táskájuk fél áron van.  A kis maradék szokott olcsóbb is lenni, de akkorra elég kis választék marad.      http://www.carpisa.it/

           Tchibo
Erről mindenkinek az szokott eszébe jutni, hogy biztos csak kávét lehet kapni. De ez nem igaz. Szerencsére egyre több helyen van boltjuk, és egyre jobb kínálattal. Minden héten más a fő téma, ami köré csoportosul az adott hét termékválasztéka. Mindennel elégedett voltam, amit ott vásároltam. A konyhai dolgaim közül elég sok praktikus terméket nem drágán vettem. A ruháik nagyon jó minőségűek, a kedvenc sporttrikóim is onnan vannak. Időszakosan vannak náluk is leárazások és egy idő után a maradék termékek ára is szokott kicsit csökkenni. De ha olyan a kínálat, nagyon sokszor az első nap délelőttjén elfogynak a legjobbak.  Természetesen kávézni és  sütizni  is lehet. Ez eladók kedvesek és segítőkészek.
A mindig aktuális katalógus megnézhető:

     Müller

A drogériák közül ezzel ismerkedtem meg a legkésőbb, mert korábban csak Ferihegynél volt boltjuk, és oda nagyon macerás a kijutás. Azonban már a Corvinban és a Blahán lévő Europeumban is van boltjuk. Így egyre gyakrabban térek be hozzájuk. A nagyon széles kínálat, a máshol nem kapható csokik külön vonzerőt jelentenek.           http://www.mueller.co.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése