2011. július 23., szombat

Vissza a netes világba

Szépen szólva jó ideje elhanyagoltam a virtuális térben való megjelenésemet. Nem szándékos, de így alakult. Azonban a kiolvasott könyvekről a véleményeket továbbra is írtam, így apránként ezek is fel fognak kerülni.
Most viszont a könyvet birtokolni szeretőknek ajánlanám az Alexandra könyvesbolt nyári akciós katalógusát. Az utóbbi években mindig volt ilyen akció, és természetesen elég sok pénzt hagytam ott a könyvekért. Érdemes böngészni, mert nagyon jó dolgokhoz lehet jutni.
Én szeretem Szabó Magda könyveit, néhány féláras közülük. Biztosan legalább 1 haza fog jönni a boltból.  És csak hogy néhány nagy magyar nevet is felsoroljak a kínálatból: Krúdy Gyula, Faludy, Molnár Ferenc, Konrád György, Rejtő Jenő, Vámos Miklós. A könyvek 50-80%-kal olcsóbban kaphatóak.
Rengeteg témakör nagyszerű könyveit kínálják néha nevetségesen alacsony áron. Aminek én nem tudok/nehezen tudok ellenállni.   Itt tudtok nézelődni.
Könyv és betűfalásra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése